Гарантія якості надаваних послуг

Всі програмні системи, що використовуються в рамках хостингу, віртуальних та виділених серверів, є повністю автоматизованими, що дозволяє нашим Клієнтам проводити всі необхідні операції в автоматичному режимі, без зайвих звернень до служби підтримки. Окрім цього, всі наші сервіси контролюються системами моніторингу і автономного реагування в режимі 24/7/365, що дозволяє спеціалістам компанії TheHost гарантувати якісну роботу сервісів.

Маючи напрацьовані роками рішення, ми можемо, на відміну від наших конкурентів, надати нашим Абонентам можливість бути впевненими у якості і високому рівні послуг, що надаються. Тому ми гарантуємо:

  1. Відсоток працездатності і доступності сервісів хостингу на місяць не менше 99%
  2. Відсоток втрати TCP/UDP пакетів на місяць на рівні не більше 0.45%

У разі, якщо час працездатності або доступності сервісів буде менше 99%, Компанія TheHost гарантує компенсацію. Під компенсацією мається на увазі безкоштовне надання послуги хостингу протягом одного календарного місяця після місяця, в якому Компанія не змогла надати послуги протягом 99%.

З деякою періодичністю ми проводимо планові технічні роботи на обладнані, що обслуговується. Зважаючи на це, у разі якщо порушується робота критичних вузлів інфраструктури, такі роботи проводяться виключно у нічний час, з 00:00 до 07:00. Час і строки проведення подібних планових технічних робіт зазвичай вказуються в анонсі, який ми публікуємо для своїх Абонентів заздалегідь. Час планових технічних робіт не враховується при підрахунку відсотку працездатності і доступності сервісів.

Гарантія якості