Гарантія якості послуг, що надаються
Усі програмні системи, що використовуються в рамках хостингу, віртуальних та виділених серверів, є повністю автоматизованими, що дозволяє нашим Клієнтам проводити всі необхідні операції в автоматичному режимі, без зайвих звернень до служби підтримки. Окрім цього, всі наші сервіси контролюються системами моніторингу та автономного реагування в режимі 24/7/365, що дозволяє фахівцям компанії TheHost гарантувати якісну роботу сервісів.
Маючи напрацьовані роками рішення, ми можемо, на відміну від наших конкурентів, гарантувати нашим Абонентам якість та високий рівень послуг, що надаються. Тому ми гарантуємо:
- Відсоток працездатності та доступності сервісів хостингу на місяць не менш як 99%
- Відсоток втрати TCP/UDP пакетів на місяць на рівні не більш як 0.45%
У разі, якщо час працездатності або доступності сервісів буде меншим за 99%, Компанія TheHost гарантує компенсацію. Під компенсацією мається на увазі безкоштовне надання послуги хостингу протягом одного календарного місяця після місяця, у якому Компанія не змогла надати послуги протягом 99%.
Із деякою періодичністю ми проводимо планові технічні роботи на обладнані, що обслуговується. Зважаючи на це, в разі, якщо порушується робота критичних вузлів інфраструктури, такі роботи проводяться виключно в нічний час, із 00:00 до 07:00. Час і строки проведення таких планових технічних робіт зазвичай вказуються в анонсі, який ми публікуємо для своїх Абонентів заздалегідь. Час планових технічних робіт не враховується при підрахунку відсотка працездатності та доступності сервісів.