Надіслати скаргу

Якщо ви зіткнулися з фактом порушення чинного законодавства, що здійснюється за допомогою доменного імені, веб-сайту або сервера, розташованого на нашому хостингу, ви можете надіслати скаргу на його роботу у вигляді цієї форми. Вашу скаргу буде проаналізовано та перенаправлено власнику інтернет-ресурсу.

Регламент обробки

  • Кожна скарга проходить ручну перевірку на відповідність до Правил надання послуг
  • Розгляд скарги займає від двох робочих днів і може бути пролонговано, якщо аналіз вимагатиме більше даних
  • У разі, якщо для об'єктивного аналізу скарги нам потрібно більше інформації, ми запитаємо її, зв'язавшись з вами електронною поштою
  • Наша Компанія не є стороною суперечки і не може відстоювати ту чи іншу позицію. У випадку, якщо предмет скарги не очевидний, а Абонент не згоден з текстом скарги, її подальший розгляд виходить за рамки можливостей провайдера послуг хостингу та реєстратора доменних імен TheHost